سال نو مبارک

 خودت باش

کسی هم خوشش نیومد ...

نیومد...

که نیومد

اینجا مجسمه سازی نیست...!

 

 

دست نوشته:

دوستان سلام

سال 92 هم داره نفسهای اخرش رو میکشه..امیدوارم با دلی خوش به استقبال سال جدید برید

اگه کسی ناراحت شده

اگه اینجا ناخواسته کسی بهش برخورده شرمنده

به بزرگی خودتون ببخشید

برای سال جدید چند تا خواسته داشتم که مهم ترینشون اینه که لحظه تحویل سال *دعا برای فرج اقامون* یادتون نره

دعا برای سلامتی همه پدرو نمادرها و بعدش هم شفای مریضها یادتون نره

انشاالله اگه لیاقت داشته باشم عید رو امسال هم در جوار امام رئوف ,حضرا رضا(ع) هستم

سال خوبی داشته باشید

 

 

اخرین حرف:

سفره هفت سین حاجت نمیدهد...فاطمه(س) را دریابید

 

 

 

تشکر از:

بهار که میگه بهم سرمیزنه اما ازش اثری تو وبلاگ نیست

سهند کله پوک که بهم سرمیزنه!

ابجی ملیکای عزیز که گاهی با حرفاش مارو میخندونه و گاهی هم دوس دارم بزنم به 86 قسمت مساوی تقسیمش کنم!!!

دادا سجاد  http://www.sajjad74.loxblog.com  (که با نظرات و سرزدناش من رو شرمنده کرده)

دادا سعید  http://www.saeid1371_radasa.loxblog.com (که از ایشون هم ممنونم که بهم سرمیزنه)

خواهرم مریم  http://hejab2.loxblog.com ( که ایشون هم خیلی به من لطف داره)

 بانو شهر زاد http://www.shahrzad1999.loxblog.com (که انشاالله زیارتش قبول باشه خیلی با جنبه هستش دمش گرم)

یک نفر دیگه هم هست که خودش میدونه کی هستش اما دوست نداره اسمش داخل وبلاگ بیاد

از ایشون هم ممنونم

 

و

از سایر دوستان که با حضور گرمشون باعث دلگرمی هستن

سال خوبی داشته باشید



نظرات شما عزیزان:

اشکناز
ساعت23:49---9 فروردين 1393
اگ دیگ به وبت سر زدم.اصا منو ادم حساب نکردی که اسممو بگی؟؟؟؟؟؟//چغندرم دیگ بات قهرم
پاسخ:خب شما به نسبت این دوستان کمتر به من سرزدید


vahval
ساعت16:17---5 فروردين 1393
خدا دوستای خوبتو حفظ کنه
پاسخ:ممنون همچنین شوما رو


مریم
ساعت1:02---5 فروردين 1393
سلام داداش سپنتا خوبین چه خوب شما هم کنار امام رئوف بودین درست مثل من .

من هم شب سال تحویل کنار بارگاه امام هشتم بودم ایشالا سال خوبی داشته باشین و عید فاطمیتون مبارک
پاسخ:ممنون خواهرم سال خوبی واس شما هم ارزو دارم


شهرزاد
ساعت18:44---4 فروردين 1393
ممنونننننننننننن!!!عید شما هم مبارک!!!

صادقانه بگم...ذوق مرگ شد اسمو تو پستت دیدم!!!بهترین عیدی بود که به یاد منم بودی!!!

راستی قالبت خوشگله،مبارک باشه!!!

سال خوبی با خانواده داشته باشین،تا بعد!!!
پاسخ:خواهش بانو عید تو هم مبارک باشه


سهند
ساعت15:32---2 فروردين 1393
کوفت و مسها

بهت خندیدم پررو شدی؟؟؟
پاسخ:ببند


سهند
ساعت15:31---2 فروردين 1393
خوبم

ملیکا چطوره؟

خوش میگذره؟
پاسخ:اخرین بار 4شنبه سوری ازش خبر شدم بعدش نشد مسها چطوره؟


سهند
ساعت15:30---2 فروردين 1393
سسسسسسسسسسسسسسسسسلام کچل!!!

سال نوت مبارک !!!خخخ

خوبی؟
پاسخ:سلام ههههه!!کی به کی میگه کچل!!! ممنون تو خوبی؟


محیا
ساعت12:40---1 فروردين 1393
سلام و روز بخیر


عیدتون مباک


سال خوبی داشته باشین.
پاسخ:سال نو شمام مبارک


مریم
ساعت11:30---1 فروردين 1393
خواهش سپنتای گرامی سالت سرشاراز شادی
پاسخ:ممنون همچنین خواهرم


fahimeh
ساعت16:32---29 اسفند 1392
سال نو شما هم مبارکـــــــــــــــ

مرسی از حضورت
پاسخ:سال نو شمام مبارک


sajjad
ساعت15:36---29 اسفند 1392
شما آقایی داداش.. عیدت مبارک ..رحمت خدا و عنایت اهل بیت رو برات آرزو دارم
پاسخ:ممنون دادا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 28 اسفند 1392برچسب:, | 22:51 | نويسنده : آتریسا |